tisdag 7 oktober 2014

Collage

Älskar så att göra collage.
Ett annorlunda och roligt sätt att visa bilder från och om ditt företag.
Här kan man samla bilder kring ett och samma "ämne"
eller använda bilder som passar ihop ändå.
Innan fotografering samtalas om vad som ska visas,
hur det ska visas och vilken käsnsla man ska få av att se collaget.
Jag går som vanligt på min konstnärliga känsla för färg, uttryck och form.
Vill du att jag gör ett collage till dig, med mina bilder?
Du kanske vill att jag dokumenterar ett evenemang eller en produkt för ditt företag som sedan blir till ett eller flera collage. Dessa collage kan du sen använda att profilera dig med, på din hemsida, i en broschyr eller nyhetsbrev.
Hör av dig till mig på bild@fotograflisen.se






















































©Lisen Kalmér Fredricson